Excuses (eerder geplaatst op web-log)

Excuses voor de verwarring die ik opgeroepen heb door zo ongeregelmatig iets van mij te laten horen via mijn weblog. Een volgende keer zal ik bij voorkeur vooraf duidelijker stellen wat iedereen van mij kan verwachten zodat een dergelijke “misrekening’ van het aantal keren dat ik in staat zal zijn om iets via internet op de computer te plaatsen niet zal voorkomen.

Vanaf nu bied ik niet opnieuw mijn excuses aan, ik heb geen fout gemaak maar ik heb verwarring gezaaid en daar bied ik mijn excuses voor aan.

Hier wil ik het verder bij laten: ik verwijs naar het feit dat ik hierboven voor de hele periode mijn excuses heb aangeboden.

Ik weet dat De Kamer weleens moeilijk doet over excuses maar ik heb gelukkig met jullie lezers te maken en niet met de Kamer.

Geplaatst op 22-aug-2011 om 16:06, op web-log.nl | Permanente link | Reacties (1) | Trackback (0)

Technorati tags: , , , , ,

Reacties staat uit voor Excuses (eerder geplaatst op web-log)

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Reacties zijn gesloten.