Hoe vind je terug wat je geschreven hebt op je oude weblog?

Net, een minuut of wat geleden leek het bijna alsof ik kon inloggen bij mijn oude weblog. Echt waar!

Het duurde heel eventjes maar daarna was er weer het gebruikelijke schermpje.

Ondertussen na wat zwerven op internet weet ik dat je wel ’t een en ander kan terughalen van wat je ooit schreef.

Bij mij ziet dat er dan ongeveer zo uit:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ajuffiegelukkigonderweg.web-log.nl&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Ik behoor het natuurlijk veel netter te doen via een link, zoals: hier klikken.

Als je bij je eigen weblog wilt

Google dan

Cache:naam van je weblog. web-log.nl

Succes…. Bij weblog doen ze het immers ook allemaal handmatig.

1 reactie

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Bloggen, Creativiteit, Humor

Een Reactie op “Hoe vind je terug wat je geschreven hebt op je oude weblog?

  1. Je kan het ook hier proberen, al werkt dat eerder met oudere logjes: http://www.archive.org/web/web.php

    Deze werkt zelfs met verwijderd materiaal en verwijderde blogs… 😉

    Like