Ik snap er geen hout van!

“Oral B heeft de tandenstokers uit de handel genomen omdat ze niet tevreden was over de kwaliteit”.

Aan de manier waarop het meisje de zin opdreunt, merk ik dat ik iets gemist heb. Blijkbaar speelt dit al een tijdje en zo snap ik… daarom greep ik elke keer mis toen ik tandenstokers wilde kopen.

Mijn tandarts heeft me op het hart gedrukt tandenstokers van het merk Oral B te kopen en ik doe wat hij zegt. “Die zijn de beste”. En ik gebruik ze al jaren, eens een keer een goedkoop merk gekocht maar dat was niets.

Besluiteloos sta ik bij het rek.

“Die van Jordan zijn daarna het beste”.

Tja, maar het rekje van Jordan is ook leeg. “Ja sinds Oral B die tandenstokers niet meer verkoopt, koopt iedereen Jordan”.

Aha, ik ben dus duidelijk niet de enige die niet dat huismerk wil terwijl ik in andere gevallen helemaal geen moeite heb met huismerken.

“Goh, dus Oral B vindt de kwaliteit niet goed” meer herhaal ik nog eens .

“Ja, ze konden geen hout vinden”.

“?”

Wie gaat eens onderzoeken wat hier achter zit? Ik wil Oral B terug anders durf ik niet meer naar mijn tandarts.

3 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

3 Reacties op “Ik snap er geen hout van!

  1. G. van Erp

    Ook wij vinden het heel jammer dat de Oral-B tandenstokers niet meer te krijgen zijn.
    Het waren de beste die er zijn.
    En hout (Beuken ) is er in overweldigende overvloed.
    Geert

    Like

  2. Pingback: Dat verhaal heb ik nu al vaker gehoord over Oral B | juffiegelukkigonderweg

  3. Nicoline

    Meld je klacht via:
    http://www.klacht.nl/2011/05/oral-b-tandenstokers-2/
    Je bent niet de enige!

    Like