Ken je de nieuwste kersttrend?

Arne en Carlos, twee Noorse ontwerpers vertellen je er graag van alles over. Vriend Peter, zelf verwoed breier, attendeerde mij er op: Kerstballen breien met Arne en Carlos. Zelf heeft hij er al een stuk of 5 af. Als je graag onder de gebreide kerstballenboom zit, brei dan mee met Arne en Carlos.

Kijk naar het schitterende filmpje:

Ik ben al meteen fan van Arne en Carlos. Het is natuurlijk belangrijk om op tijd aan de slag te gaan want voor je het weet is het kerst. En wat is nou kerst zonder gebreide kerstbal? Zelf denk ik dat ik voor de rode ballen ga. Vraag snel het boek aan.
En als je al heel goed kunt breien, dan haal je het wel om ook nog een Sarah Lund trui te breien. Deze kerst zit ik heerlijk in een Sarah Lund trui met Arne&Carlos ballen onder de boom.

5 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

5 Reacties op “Ken je de nieuwste kersttrend?

  1. Pingback: De zelfgebreide kerstballen zijn af! | juffiegelukkigonderweg

  2. Pingback: Oudewijvenzomer | juffiegelukkigonderweg

  3. Vilt& wol gaat toch prima samen, leve het schaap.Er zijn zo ongeveer 1 miljard schapen op de wereld dus we kunnen nog wel een tijd vooruit.

    Like

  4. O, dat ziet er gezellig uit juffie. Ik heb zelf vorig jaar allemaal vilten kerstboomhangers gekocht ook leuk! (Ik had ze natuurlijk zelf moeten maken.) 🙂

    Like

  5. Pingback: Kerst wordt hot | juffiegelukkigonderweg