Die koop je toch niet! Die maak je zelf


De winkels liggen vol met kalenders, scheurkalenders.

Onze Taal, Happinez, eentje met Spiritualiteit, Wetenschap, Koken, een Zeurkalender, Fokke&Sukke, Filosofie, Psychologie, Management, Coaching, Historische Scheurkalender, Loesje,

Je loopt achter als je niet mee doet.

Is er al een Blogscheurkalender? Of een scheurkalender in verkapte vorm en dan met 365 spreuken?
Een filmkalender? Een boekenkalender?

Elke keer als ik er één zie liggen, en nog meer als ik er eentje doorblader denk ik:

Dit is snel gemaakt, af en toe een tekeningetje of een foto, eventjes googelen,  spreukje erbij en KLAAR is de kalender.

Zo’n scheurkalender koop je toch niet, die maak je zelf! Zo gebeurt. Eventjes je foto-archief door, wat spreuken uit je kladboek, opschrijfboekje, en hop daar-is-t-ie dan.

Ehhhh,

Nouuuu

Tjaaaaa

Dat zijn zo van die “ben-ik-van-plan-maar-ben-ik-niet-echt-met-prioriteit-mee-bezig.

Daar heeft Plato vast wel een mooie spreuk over, of  een heel raak spreekwoord, of een diepzinnig maar tegelijkertijd oersimpel boeddhistisch spreekwoord. Of nee, vandaag ben ik heel erg LOESJE

Loesje op de Scheurkalender: “Een scheurkalender Die koop je toch niet! Die maak je zelf”.

(niet jatten he Loesje?)

4 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit, Humor

4 Reacties op “Die koop je toch niet! Die maak je zelf

  1. Anoniem

    ben je al met de kalenders voor 2013 bezig? Of denk je dat het jaar 12-12-12 afloopt 😉

    Like

  2. dewegvanhetmidden

    ik hoor het wel als de juffie-kalender online staat.

    Like

  3. Jaaaa, die staat inderdaad ook al heel lang op mijn ben-ik-van-plan-lijstje.

    Like