Onderhandelen met de tandarts over de prijs

“Nou, check dit keer alleen maar de onderkant van mijn gebit, dat kan ik betalen.”

“Wat zegt u? Dacht ik al, een gaatje. Hebt u misschien een goedkoop goedje om mee te vullen dit keer? Aan de achterkant heb ik het meeste last dus misschien voor de helft…”

Op hoeveel zitten we nu?

“Wij kennen elkaar al lang he? En ik poets altijd heel goed, en ik complimenteer u vaak, toch? Vooral ook met dit prachtige pand, het uitzicht, de opgeruimde wachtkamer…..”

Veertig euro.

“En ik ben altijd heel rustig tijdens pijnlijke behandelingen en ik heb ook vaak interessante gespreksstof en deel informatie, toch tandarts?”

Veertig euro.

gr!@#$%^&*(

“Wat zegt u?”

“Ik zei: niets persoonlijks hoor maar van mij mag de assistente wel weg, ik zet dat zuigertje zelf wel in mijn mondhoek vast. Op hoeveel zitten we nu”?”

Als je er niet zo goed in bent, probeer dan dit. Succes!

(ben blij dat ik pas bij de tandarts geweest ben….)

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

2 Reacties op “Onderhandelen met de tandarts over de prijs

  1. Het is toch nog iets gekker geworden:Ook wie zich niet verzekert, krijgt een veel hogere rekening, schrijft het AD vandaag.En:Volgens directeur Erik Hordijk van Verzekeringssite.nl, doen Nederlanders met een goed gebit er verstandig aan hun tandartspolis op te zeggen. ‘Dat kan ze honderden euro’s besparen’, meent hij (bron AD)

    Like

  2. Het moet niet gekker worden inderdaad… ben blij dat ik daar niet meer heen hoeft…

    Like