Zo maak je een beeldcollage

Het schiet niet op.  Een kaft van een tijdschrift… een gevoel oproepen. Slow life bijvoorbeeld. Dat kan ik ook dringt zich aan mij op…. (zei ik dat niet al eerder van de scheurkalenders?)

Na een kwartiertje serieus knippen en plakken is het klaar.

Beeldcollage, lifestyle elementen die communiceren, marketing en visuele presentatie doen me verlangen naar die schotel daar rechtsonder, lekker hangen en naar de lucht en de bomen kijken. Ik zei toch al dat het een gevoel overbrengt?

BespaarTip: Nieuwe tijdschriften te duur? Bewaar er een aantal en knip je  lifestyle glossy bij elkaar, daarna heb je geen tijd meer om naar de winkel te gaan en veel te kopen.

Nodig: schaar, oude tijdschriften&gratis kranten die je o.a. op het station kunt vinden. Lijm  heb je niet nodig want zo kun je de onderdelen hergebruiken.

1 reactie

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit, Humor

Een Reactie op “Zo maak je een beeldcollage

  1. heel mooi,kijk op mijn site,ook collages

    Like