Ik liep hem ook, die Camino!

Ik liep hem ook! Ik liep hem ook! Kinderachtig dat dit gevoel bij me opkomt. Opeens heeft iedereen het over de Camino de Santiago. ” Jee zeg, was het niet zwaar? Ik zag het op tv, toch wel afzien hoor!” Of “ah volgens mij heb ik je ook weleens zoiets horen vertellen….” Nu pas? Ja, nu pas!

Eh, maar ik heb toch al verteld, geschreven en in beeld laten zien dat… Dat was in 2006 en 2007 op een website die nu (vooralsnog) foetsie is. Niet te veel bij stilstaan.

Laten we gaan lopen!

Ik neem jullie mee, terug in de tijd, niet naar de middeleeuwen maar terug in mijn gelopen tijd, 2006 van Le Puy naar Santiago, later in  2007 en nog een keer in 2009 van Arles naar Puenta la Reina op de Chemin d’Arles of zoals de Spanjaarden zeggen El Camino Aragonés.
Van Le Puy en Velay naar Santiago. Tussen *** de tekst hier zoals ik hem eerder publiceerde op een andere weblog en delen ervan verschenen in een eigen column  “Juffie gelukkig onderweg” in het tijdschrift ‘De Jacobsstaf”.* * *

Buen camino!

Reacties staat uit voor Ik liep hem ook, die Camino!

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Camino de Santiago, Frankrijk, Humor, Natuur, Wandelen

Reacties zijn gesloten.