Wat kan er meer frustratie opleveren dan techniek?

Het is allemaal zooo gemakkelijk. Ik heb blue tooth op mijn laptop (MacBook), hij heeft een (Samsung) telefoon met foto’s erop, dan maak je even verbinding en…

Neee.

De telefoon is ‘detecteerbaar’  de bestanden zijn zichtbaar op mijn schermpje, maar… het lukt niet om de fotobestanden van de telefoon op de laptop te krijgen. Het ” haal op” wil maar niet oplichten, de mappen zijn wel zichtbaar maar de bestanden erin niet!

En ja we kunnen wel weer gaan googelen op problemen… Levert veel problemen op maar weer net andere problemen.

Alles is ingesteld, alles is verbonden. Maar toch weer niet.

En ondertussen zijn wij samen behoorlijk ” uit de verbinding’ .

(eenvoudig leven is niet zo gemakkelijk)

4 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

4 Reacties op “Wat kan er meer frustratie opleveren dan techniek?

  1. Techniek kan inderdaad grote frustratie opleveren…

    Like

  2. juffie

    Dank je wel allebei… Nu zijn we even in een hele ouderwetse regio in Frankrijk maar als we weer terug zijn dan gaan we het uitproberen. En ik dacht nog wel dat 2011 draadloos zou zijn 😉

    Like

  3. Ik ben bang dat je net iets te modern wilt zijn 😉 (Ik had hetzelfde probleem.) Een kabeltje werkt inderdaad nog het beste. Succes!

    Like

  4. Gyanda

    Lieve Gitta, de oplossing is heel simpel… er bestaat een “Kabel” met die je van de telefoon naar de usb-plek op de pc kan… kost maar 5 Euro of zo… bluetooth zou je eigentlijk altijd uitgeschakkeld hebben, omdat het een gevarlijke invalshoek is voor viren enz.

    Vraag maar in een computerwinkel, ze kennen deze kabel vast wel:-)

    Lieve groetjes
    Gyanda

    Like