Camino 16

Lezen doe ik graag. Er liggen altijd wel een paar boeken naast mijn bed. Zelden beperk ik me tot één boek, of één onderwerp. Het is fijn om wat keuze te hebben.

Als ik echter aan het reizen ben, dan neem ik niet veel boeken mee. Vooral niet als ik ze zelf moet dragen. Dan neem ik hooguit een dun boekje mee en scheur er elke dag de bladzijden uit die ik al gelezen heb. Dat scheelt gewicht.

Misschien hanteerde degene die in Conques (een halteplaats op de Route naar Santiago) een boek achterliet, ook wel mijn ‘scheurmethode’.

Vertaling:’Nadat ik dit testament heb gekocht, bied ik dit boek aan. Ik heb het gelezen en het heeft me erg geholpen mijn geloof te verdiepen. * Helaas ontbreekt er een klein gedeelte.

Reacties staat uit voor Camino 16

Opgeslagen onder Camino de Santiago, Frankrijk, Humor

Reacties zijn gesloten.