Filmbezoekers IFFR 2012 maken zich zorgen

 

Zo langzaam begint het nieuws echt goed door te dringen.De tijger is een bedreigd soort… Veel filmfans grijpen in deze barre filmtijden zelfs naar de telefoon: 010 890 90 90 om daar te melden hoe ze zich voelen nu de vriendschap van de goeie oude Tijgerpas voor goed verdwenen is en een filmkaartje 11 euro kost, een tigerfriend 35/50 euro. Anderen gebruiken liever de mail: tiger AT filmfestivalrotterdam.com om te vragen hoe het zit met Onze Vriendschap.

Gaat het lukken om op tijd genoeg geld bij elkaar te sprokkelen?

Zelf speel ik steeds vaker met de gedachte om een filmpje te maken over dit thema. Ik heb alleen de sponsoring nog niet rond. Wel heb ik besloten geen dure acteurs uit te nodigen, of regisseurs die al behoorlijk bekend zijn. Het scheelt namelijk nogal in de kosten als je je niet verliest in allerlei zaken “om de film heen’. Voor je het weet moet je dure hotels gaan boeken en allerlei mensen gratis te eten geven. Al dat geld moet dan weer ergens vandaan komen.

Mijn aanbod: een klein presentje voor een goede adviseur die mij helpt bij het filmpje met minimaal-budget: een mooie-woorden-tekst voor hem of haar. Wervend, wild en waar!

Reacties staat uit voor Filmbezoekers IFFR 2012 maken zich zorgen

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit

Reacties zijn gesloten.