De zelfgebreide kerstballen zijn af!

Arne en Carlos, ze zijn trots op mijn zus. Als je niet weet wie dat zijn, klik dan hier Ruim op tijd vielen er twee ballen in mijn bus. Snel een Sinterklaasgedichtje erbij gemaakt voor Zelfgebreide Kerstbalfan Peter. En nu hangen ze aan zijn klok. Maandag koopt hij bij Ikea een boom en met kerst zullen de ballen voor een trendy kerstsfeertje in huis zorgen.

Van mijn zus weet ik dat het helemaal niet zo gemakkelijk was om kerstballen te breien. En ook op Diane's blog (bibliotheek Hengelo) lees ik dat ze niet zo een-twee-drie van je pennen vallen en dat ze te groot waren geworden. Bij mijn zus, zo begreep ik, hangen al twee vroege, te grote, exemplaren. Misschien handig als je een gigantische boom koopt,
Wij zijn er echt dik tevreden mee. Ze zijn echt hartstikke cool, of nee, hot.

3 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit

3 Reacties op “De zelfgebreide kerstballen zijn af!

  1. Leukste hype van 2011!

    Like

  2. KerstbalFan Peter

    De gebreide kerstballen: Ze zijn prachtig geworden!, en nu ik weet hoeveel moeite het kostte om ze te maken, ben ik er nog blijer mee. Ze krijgen een ereplaats in mijn kerstboom! Lieve zus van Juffie, dank je wel!

    Like

  3. Wat grappig,ken wel gehaakte kerstballen met als vulling glanzend papier.Al is dat wel héél lang geleden dat ik die zag.

    Like