Een tip voor Maxima

Hallo Maxima,

Wat vervelend voor je dat je via internet te kleine schoenen hebt gekocht. Ik begreep dat je schoenmaat 42 hebt en dat je veel kleding via internet bestelt. Snap ik, je hebt niet altijd tijd om naar de winkel te gaan. En nu heb je last van die fraaie rode pumps van Miu Miu: die lakpumps knelden je tenen zo erg af, dat je knalrode voeten had op Aruba en ze hebben geen grotere maat dan maat 42. ” Je tenen hingen onelegant ver buiten boord” las ik en “de dag erna vescheen je op platte schoenen en slippertjes” Ik vond dat echt heel naar om te lezen ook al (dat weet je) draag ik hele andere schoenen ik snap het hoor. Een miskoopje van 455 Euro? Welnee!! Kop op meid…

Zet ze net als de rest van Nederland op Marktplaats
(tip: zet er bij dat jij het bent, Maxima, dat helpt en laat het gerust een paar dagen staan dan kan iedereen lekker bieden) Het geld kun je schenken aan deze organisatie

Gracias,

Juffie

Reacties staat uit voor Een tip voor Maxima

Opgeslagen onder Creativiteit, Humor

Reacties zijn gesloten.