Het belang van de Nederlandse taal

Als je iets duidelijk wilt maken in Nederland en er wordt niet goed geluisterd, dan hang je toch gewoon een briefje op. Als een briefje niet helpt, dan maak je een bordje. Als een bordje niet helpt, dan hang je wat meer bordjes op.
Al deze borden en briefjes vond ik vlakbij elkaar, bij de Rechtenfaculteit van Utrecht, aan de Kromme Nieuwe Gracht. Omdat mijn handen te koud werden heb ik het fotograferen beperkt tot deze foto’s. Ik had er echter nog meer kunnen maken.

De studenten hebben hun studie nog niet afgerond en experimenteren nog wat. Ze weten dat fietsen gezond is

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

2 Reacties op “Het belang van de Nederlandse taal

  1. Mijn fiets laat ik meestal thuis, het is sneller om je lopend in de stad te begeven anders ben je zo lang op zoek naar een ‘parkeerplek’. Sinds ze jaren geleden de oude grijze fietsenrekken vervangen hebben door “design’ zwarte, is er veel minder plek. Ook helpt het niet dat er steeds meer fietsers zulke idioot grote bakken voorop hun fiets hebben waar dan een ‘handtas’ in moet. Die fietsen passen in geen enkel rek en worden dan breeduit ergens neergezet.

    Like

  2. Ja, waar moet jij je fiets nu zetten he?

    Like