Het is ingewikkeld voor het bedrijf Simpel

De website van simpel is er nog wel maar probeer niet in te loggen om bij je eigen gegevens te komen, dat is schier onmogelijk sinds een dag of 2,3, 4? Tracht het proces niet te versnellen. Je ontvangt mailtjes waarin duidelijk moet worden dat het slechts een  akkefietje is, een detail dat zo verholpen wordt. Je wordt toch niet ongeduldig van een dingetje, een frutje als het ware?

Sorry!

Momenteel is Simpel in onderhoud.

Daarom zijn we even niet bereikbaar.

Geeft niet hoor. Het is een niemendalletje.

De techniek staat voor niets”. N I E T S

Zo simpel is het.

(en waarom klinkt er nu de stem van Leonard Cohen in Different Sides:

Stop writing everything down!

Teken een mooie wolk, schrijf er al je problemen in en laat ze vervliegen.

Naschrift 29 april: het blijft behelpen hoor. Heb al veel wolken getekend maar de simpel-website ligt er al weer uit vanwege onderhoud. Ze plegen meer onderhoud dan me nodig lijkt. Of zijn ze nu alles aan het aanpassen zodat iedereen op 1 mei de 100 gratis belminuten krijgt. Trouwens een wel hele simpele oplossing voor de storing van een tijdje geleden. Waarom niet gewoon 100 extra belminuten. Wat heb ik eraan op 1 mei? Moet ik dan iedereen gaan bellen die ik eerder of later had willen bellen: “Nee, blijf aan de lijn want ik heb heeeel veel belminuten vandaag. Nee, morgen niet. Dan is er misschien weer storing of ligt de website eruit!. Eens even kijken hoeveel belminuten ik nog heb? O jee, de website is weer in onderhoud”.

Goed, ik koop morgen wel wat krijtjes, verf, ecoline, kleurpotloden, mozaiksteentjes op de rommelmarkt. Voor al die wolken!

Reacties staat uit voor Het is ingewikkeld voor het bedrijf Simpel

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Internet

Reacties zijn gesloten.