Het bedrijf simpel en lopende kosten: het werkt allemaal niet!

Voor iedereen die nog steeds zijn gegevens van lopende kosten niet kan inzien (en nee dat lukt ook niet bij ‘belspecificatie’ want die loopt maar tot de vorige maand:

Kijk eens op : deze website van Radar.

En als het klachtenformulier invullen niet lukt:

Ik probeerde dit emailadres:

oplossingen@simpel.nl

Het werkte niet. Vervolgens dit emailadres:

info@simpel.nl

Dat werkte ook niet: dit is “het antwoord” dat ik ontving:

Dit e-mail adres is niet meer in gebruik!
E-mails naar dit e-mail adres zullen daarom niet beantwoord worden.

Je kunt ons bereiken via het contactformulier op http://www.simpel.nl/Contact.aspx.

Antwoorden op veel gestelde vragen zijn ook te vinden op: http://www.simpel.nl/faq.aspx

Met vriendelijke groeten,
Simpel klantenservice

Op deze mail kan niet gereageerd worden.

Maar ik stuurde juist naar deze emailadressen omdat het contactformulier niet werkte!

Wie o wie weet hoe je ze wel kunt bereiken per email om een klacht in te dienen? En hoe dien je een klacht in dat een klacht indienen niet lukt?

!@#$%^&*()_+|

5 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

5 Reacties op “Het bedrijf simpel en lopende kosten: het werkt allemaal niet!

  1. Dat mag ook wel, als je 350 euro moet bij betalen. Had je geen belplafond ingesteld? Sterkte en succes.

    Like

  2. Herman

    Een maand geleden 350 euro bij moeten betalen, maar nog steeds geen idee waarom. Gebeld. Vragen gesteld. Gemails. Klant (on)tevredenheidsonderzoek ingevukld. Klacht ingestuurd. Doodse stilte van Simpel. Ze hebben het daar echt niet in de hand. Volgens mij hebben ze geen idee waar ze daar mee bezig zijn. Gelukkig kan ik nog wel steeds bellen, dat valt dan weer mee.

    Like

  3. knullie

    zelfde probleem hier :@

    Like

  4. Tja simpel is het niet!

    Like

  5. En als je bij simpel werkt dan hoop ik niet dat je dit leest want dan hoop ik dat je heel hard bezig bent met je werk!

    Like