We gaan weer beginnen!

Niet dat ik weet waarmee, maar misschien weten jullie het al? Hoewel kiezen lastig is, vooral als je niet zo goed weet welke kant het op zal gaan.

en als je nog een huis(je) met je mee sleept terwijl je het liever kwijt bent… kop op! Je raakt het echt wel kwijt, mogelijk duurt het iets langer.
Ook voor naaktslakken is het niet zo eenvoudig. Vorige week waren er een paar naaktslakken die op de trap zaten. Ik draaide ze om aangezien ik ze liever niet binnen heb. ’s Middags waren ze er nog niet uit welke kant ze op wilden. Zo zie je maar, soms kun je vlotjes een link tussen naaktslakken en politiek leggen. Sommigen zouden dat doen, ik zie daar geen gat in.

Dus geven jullie me nog even de tijd voor ik weet waarmee te beginnen?

Fijn dat je er weer bent.

 

 

 

 

4 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Bloggen, Humor

4 Reacties op “We gaan weer beginnen!

  1. Heb je traag internet?

    Like

  2. Traag is het sleutelwoord………slak,politiek en internet!

    Like