Wie zijn die drie meisjes?

Niet elke dag krijg ik kaartjes dus als er dan op een dag kaartjes in de brievenbus liggen, word ik blij. Die kaartjes bekijk ik uitgebreid en zo viel het mij direct op dat er op 1 kaartje een bijzondere postzegel zat. Tenminste dat bijzondere vermoedde ik omdat ik er met 4 pijlen op gewezen werd. Drie meisjes, van groot naar klein en door het grootste meisje stond een dik stempel dus zij kwam er wat bekaaid vanaf.

Ik stuurde een mailtje om te bedanken voor de kaart waarin ik vertelde dat kaartjes toch het leukste zijn om te krijgen en vroeg tegelijkertijd wie die 3 meisjes waren. Het antwoord van Vriendin kwam rap: die 3 meisjes, had u het direct gezien?, dat zijn de drie  kinderen van Prins Alex en Maxima. Amalia, Alexia en Ariane (dit heb ik maar even gegoogeld). En zo weet ik ook dat Prins Willem-Alexander zelf de fotoserie van zijn dochters Amalia, Alexia en Ariane gemaakt heeft voor de kinderpostzegels van 2012. Hiermee trad hij in de voetsporen van zijn vader, die 40 jaar geleden foto´s maakte van zijn drie zonen voor de kinderpostzegels van dat jaar.

Vriendin schreef ook nog dat ze onlangs haar Vriend een boekje kado had gegeven over een Leefbare Aarde waarin stond dat het beter is om digitaal kaartjes te sturen. Wat ben ik blij dat zij die raad niet opgevolgd heeft.

Digitaal had ik het zonder die drie meisjes moeten doen. Of eigenlijk vier: op de kaart stond ook nog een lief meisje. Alle meisjes staan gezamelijk in mijn vensterbank.

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit, Humor

2 Reacties op “Wie zijn die drie meisjes?

  1. Ja die ken ik! Mijn zus doet dat ook. Vandaag werden de Kinderpostzegels uitgeroepen tot beste goede doel van 2012.

    Like

  2. Kaartjes krijgen is toch zo leuk he 🙂 Ken jij de website van Postcrossing? http://www.postcrossing.com/

    Like