Hoe Frans ben je?

Ik weet het al, want ik heb de test al gedaan. Ja eigenlijk moet ik allerlei andere dingen op de zondag doen maar juist omdat ik die moet doen, lanterfanter ik door internetland en ben niet bezig met Engels, maar met Frans.

En daar zag ik deze test Het zijn maar 20 vragen dus je bent er zo doorheen. De test staat op de pagina van franceguide.nl, de site van het Frans Bureau voor Toerisme in Nederland. Een test waar allerlei Franse zaken aan bod komen. Een leuke test voor scholieren ook trouwens. IMG_4022En: hoe Frans bent u?

Dit is een bericht dat ik eerder publiceerde op een oud weblog dat binnenkort gaat verdwijnen . Vandaar dat u af en toe berichten terug zult zien waarvan u denkt: hé, dat heb ik eerder gelezen.

Reacties staat uit voor Hoe Frans ben je?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Frankrijk, Humor, Taal

Reacties zijn gesloten.