Hoe onderhoud ik mijn vriendschappen?

IMG_0178In de Volkskrant van vandaag lees ik een interview met Ernst-Jan Pfauth. Mocht je hem niet kennen en geen zin hebben om te googelen: hij is jong,  blogger, schrijver en columnist van het NRC Handelsblad.

Ernst-Jan vertelt in het artikel, opgetekend door Jelger Woudstra,  hoe hij zijn vriendschappen onderhoudt.

Facebook heeft wat mij betreft niets meer met vriendschap te maken. Ik gebruik het niet om mijn vrienden te spreken, dat doe ik in afgesloten groepen op Whatsapp.

Als ik van mijn verbazing ben bekomen, krabbel ik zijn woorden snel op een bioscoopladder die in het café ligt.

Vandaag las ik ook nog in de krant dat het Nibud mijn blog had gelezen (en dan vooral: de tip van oma over geld)

Reacties staat uit voor Hoe onderhoud ik mijn vriendschappen?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Bloggen, Humor

Reacties zijn gesloten.