Ondertussen bij de Inspectie van Onderwijs

Hoe laat gaan we besluiten?

Vandaag om 17.00 toch?

Dan al?
Ja, hoezo?
Dan drinken we net koffie, ik had al zo’n druk weekend. Veel telefoontjes en gezeur.
Zullen we 18.00 doen?
He, nee, dat is etenstijd.

20.00 dan?
Nee, dan kijk ik het journaal.

Dat kan je toch bij uitzending gemist zien?

Nee, ik blijf graag goed op de hoogte.

Morgen dan, om 9.00?
Dat vind ik wel erg vroeg

11.00?
Dat is weer net koffietijd.

Zeg jij het dan maar?
Ik denk dat we het beter over het weekend heen kunnen tillen, dat is wat rustiger beslissen.

Kwaliteit kost tijd. Dat men dat niet snapt. Je moet toch echt alle informatie hebben voor je een besluit kunt nemen.

Hoeveel examens waren het trouwens?

Ik tel even met je mee.

Juist, dus na het weekend, goed gedacht. Ga jij dat zeggen dan?

Hoezo?
Nou, iedereen verwacht dat we het om 17.00 al zouden melden.

Ik weet het niet, eh, wat denk je, wie kan dat het beste doen?

Jij misschien?
Nee, ik dacht eerder aan jou, of aan Henk.

Het lijkt me toch echt iets voor jou.

Hoezo?!? Waarom moet ik altijd zulke vervelende dingen doen? Waarom

ssshhhh ik wist niet dat je kwaad werd.  Ga eerst maar eens lekker uitrusten. Vanavond op tijd thuis.

Nee, we moeten het nu beslissen en JIJ gaat het vertellen.

Ok, nou dan zeg ik dat ALLE EXAMENS geldig blijven.

Hoe weet je dat opeens zo zeker?

Nou, ik durf het anders niet te zeggen, heb je die boze leerlingen gezien? En die ouders zijn nog erger. Trouwens mijn eigen zoon,…

Wat?
Ja, anders kom ik er thuis niet meer in.

O jee, dat wist ik niet.

Goed, wish me luck

Bon courage!

Reacties staat uit voor Ondertussen bij de Inspectie van Onderwijs

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Reacties zijn gesloten.