Van mijn centen!

Uit mijn digitale brievenbus vis ik het bericht met als onderwerp

 “Van mijn centen!”

Niet van een onbekend iemand, integendeel.

Nieuwsgierig geworden pak ik de boodschap uit.

Om me vervolgens te vergapen aan deze weelde. Wat een rijkdom.

Ook van jullie centen?

Denk eraan als je versnelt, inhaalt, hard door de bocht gaat of zo snel als het licht thuis bent.

Ergens gaat er dan een chique lichtbron aan.

Klik hier

en verbaast u.

De meest bekeken link op de website van deze firma Dat had u waarschijnlijk al geschat

Leeuwarden is vast een aanzienlijk stuk chaufferen voor u.

Allez allez, roulez

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

2 Reacties op “Van mijn centen!

  1. Joke, nee ik snap het ook niet. Vooral omdat er al zoveel gebouwen leegstaan. Ik vrees voor jullie dat ik nog heel wat stukjes zal moeten schrijven over te dure gebouwen, het onderwijs of de zorg. Sterker nog: reken maar op een stukje over de zorg binnenkort. Wat denk je van het advies van de commissie-Van Dijkhuizen om de zorgtoeslag niet meer aan een persoon, maar aan de zorgverzekeraars uit te keren? Juist ja, geweldig advies

    Like

  2. Tja, zo zitten alle grotere kantoren erbij. Van ónze centen. Belastingcenten of boetes. Die worden niet gebruikt om het begrotingstekort lager te maken, of meer handen aan het zorgbed of onderwijzers voor de klas te krijgen, laat staan voor beter openbaar vervoer, maar om mooiere, hogere en steevast duurder uitgevallen gebouwen neer te zetten, terwijl overal prachtige kantoren leeg staan. Ik kan er met de pet niet bij.

    Like