Hete Roze Tilburg Maandag

ImageOh shoot.. zegt vriendin opeens, het is Roze Maandag dus ik ben bang dat we er niet doorheen kunnen. Ik staar versuft uit het autoraampje en probeer te begrijpen dat er mensen zijn de met 30+ temperaturen op het heetst van de dag buiten lopen.

Even later loop ik er zelf op weg naar het station in Tilburg waar vriendin me niet mocht afzetten. De verkeersregelaars gebaarden druk en op haar vriendelijke vraag ” mag ik haar bij het station afzetten” volgde geen uitnodiging. ” Nee, er is een storing”. 

ImageVriendin op weg naar een volgende afspraak en ik baan me een weg door de meute zingende, springende, zwetende, feestende mensen. 

Zo, nu heb ik een idee van de Roze Maandag. Lastig om dan op de trein te stappen. En volgende keer eraan denken om iets van roze aan te trekken. 

Reacties staat uit voor Hete Roze Tilburg Maandag

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

Reacties zijn gesloten.