Zo houd je je hoofd koel

IMG_2251Mijn buurman komt stram van zijn racefiets af en daarom houd ik galant de deur voor hem open zodat hij wel soepeltjes naar binnen kan lopen.

“Ik red het niet meer om zo met mijn been erover heen te zwaaien” zucht hij

“Maar je kunt wel lekker gaan slapen” zeg ik met een blik op de twee kussens die hij onder de snelbinders heeft zitten.

“Deze kussens’ zegt hij op serieuze toon, ‘dat zijn hele goeie kussens’. Weet je waarom?

??

“Je hoofd blijft koel. En als je hoofd koel blijft, dan kun je tenminste slapen! Het kost dan wel 100 euro maar ze zijn werkelijk heel goed!’

“Goh, fijn. Ik draai mijn kussen altijd om als het te warm is geworden”.

“Ja, maar dat hoef ik nu niet meer te doen. Mijn hoofd blijft koel. Fantastisch! Allemaal uit die winkel bij de Dom.

Nou welterusten dan maar!

Ja dank je wel. En onthoud de tip he? Kussens die je hoofd koel houden! roept hij me nog na.
Helemaal vergeten te vragen waarom hij er twee gekocht heeft. Dat komt vast door de warmte.

1 reactie

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Een Reactie op “Zo houd je je hoofd koel

  1. Rebelse Huisvrouw

    Misschien heeft ook een voor zijn partner gekocht zodat die ook het hoofd koel kan houden? Of anders voor de voeten?!? 😀

    Like