Wie moet er zijn excuses aanbieden?

Zojuist probeerde ik een glas water omhoog te gooien naar de dakrand waarop een duif zat te koeren. Je kent het wel, zo’n hard monotoon geluid dat stopt als je er even op let en weer doorgaat als je het wilt vergeten.

De duif in kwestie fladderde heel eventjes- niet overtuigd van enig onheil -op.  Mijn raam is nu nat en streperig en een meisje dat beneden (net met een krat bier achterop haar fiets langsliep) haalde verbaasd haar hand over haar schouder die nat was en keek op.

Net op tijd deed ik het raam dicht, laat zij maar denken dat die duif het deed.

Ik ben een lafaard en zou mijn excuus moeten aanbieden.

Hoewel, zou die duif niet degene zijn die excuus moet aanbieden?

ps: geen foto – je denkt toch niet dat ik een duif op de foto wil zetten?

Reacties staat uit voor Wie moet er zijn excuses aanbieden?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Reacties zijn gesloten.