Ja, leuk, een verlanglijstje!

20131111_sinterklaas_landingspagina_DEF_01
Slim bedacht, en goed uitgevoerd. Ergens middenin de boekenwinkel van Polare aan de Oude Gracht staat een bord met al heel veel verlanglijstjes. Ik werp er een blik op…

Twee vallen er meteen op. Er is 1 lijstje zonder boeken. Er staat wel op: “Ik wil een leuk café hier in de winkel”. En die andere die me opviel: Van 1 tot en met 5 is een heel lijstje met boeken ingevuld maar daarboven staat in grote letters: als ik dat niet krijg dan wil ik graag

W E R K

Misschien kan dat café er komen en kan dan die mevrouw die werk zoekt in het café beginnen?

’t Is maar een gekke inval.

Ondertussen ga ik over mijn verlanglijstje nadenken. 

Weten jullie het al?

 

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Inspiratie

2 Reacties op “Ja, leuk, een verlanglijstje!

  1. Hartelijk dank voor je lijstje R. en dank voor de inspiratie voor een nieuw blog – de alternatieve stadsgids van Juffie.

    Like

  2. R

    .Essaybundel van Juffie
    .Koffietafelfotoboek van Juffie
    .Definitieve Santiagogids van Juffie
    .Alternatieve stadsgids Utrecht e.o van Juffie
    .Juffie en France: Culturele en alledaagse observaties van binnenuit.
    .of doe maar een boekenbon.

    Like