Bezoek het Top 2000 Café – gedaan!

Hans SchippersDat hebben wij gedaan, en we waren niet de enige muziekliefhebbers die op dat idee waren gekomen. We wilden Geluid én Beeld en dat kan in Hilversum.

Mannen
Mannen, heel veel mannen, en die stemmen trouwens ook het meest op de TOP 2000 (vandaar dat er zo weinig liedjes van zangeressen te beluisteren zijn?) Die mannen nemen hun zonen mee. Vanochtend om 8 uur zagen de mannen&vrouwen er uitgeslapen uit maar de kinderen hadden er wat meer moeite mee. Ach, die hebben nog heel veel jaren top 2000 voor zich maar wij…
Crew OnlyHans Schippers kwam ons speciaal begroeten en nam ook weer afscheid, dank Hans&Co.
20131230_083243Na afloop liep ik even naar “the crew” toe met een briefje om te bedanken. Iemand die dat zag zei: “Je kunt ook twitteren” waarop een ander zei: “Ach joh, dit is toch veel leuker”. Vond ik ook. Als iedereen twittert, dan is schrijven opeens veel leuker.*

20131230_082427Knap hoor, hoe de Top 2000 de radio populair heeft gehouden. De papier-generatie en de mobiele generatie zitten gezamenlijk in het café en foto’s maken doen we allemaal… Ook ik, met mijn tablet nog wel. Blij dat niemand die ik ken zo vroeg op is om mij te herkennen – ik was het niet!

Het is een erg knus café, maar wat is het klein… Vanavond eens goed opletten wat waar wordt opgenomen. Een wonder dat het allemaal kan in die ruimte.

ps: op dit moment is er een wachttijd van 2,5 uur. Neem je nieuwjaarskaarten mee die je nog moet schrijven…

Reacties staat uit voor Bezoek het Top 2000 Café – gedaan!

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Inspiratie, Muziek

Reacties zijn gesloten.