We moeten weer eens afspreken!

De beste wensen!

De beste wensen!

staat er op het kaartje, én ‘sorry dat we zo laat zijn met onze nieuwjaarswens’.

Beste Henk en Ingrid

Hopelijk zijn jullie het jaar goed begonnen en gaat het allemaal lekker, privé en op het werk. Goed te lezen dat jullie nog bij elkaar zijn. Het duurde wel lang dit jaar, ik had al geen kaartje meer verwacht. Tenslotte zijn al zoveel mensen gestopt met het sturen van kaarten. Helaas kan ik jullie niet schrijven omdat er geen adres achterop stond. Gelukkig heb ik een blog, wisten jullie dat al? Soms duurt het een tijdje voor de informatie goed ‘doorkomt’.

Anja is weg
Mochten jullie dit lezen hier op mijn blog, jullie vriendin Anja woont al meer dan 6 jaar elders met haar twee keffende hondjes, zo weet ik van mijn buren. Helaas kan ik geen post aan haar doorsturen omdat ik geen nieuw adres heb gekregen. Mochten jullie haar tegen het lijf lopen als ze haar hondjes uitlaat, wil je haar dan zeggen dat ze nog contact op moet nemen met een tandarts, met de afdeling neurologie van het UMC en dat er nog een rekening openstaat bij een bekende Modewinkel? Ze moet haar pasje inleveren en zal er de komende jaren geen nieuwe pas voor terug krijgen. Excuses dat ik dit zo laat meld, dat van dat pasje schreven ze al een jaar of 3 geleden.
Groningen of Assen
Het lijkt me fijn om van jullie te horen (als die afspraak doorgaat)of ze nog op wintersport is geweest. Hopelijk vond ze het niet erg dat ik twee gidsen van Chalet Service teruggestuurd heb. Zelf zou ik trouwens voor Oostenrijk kiezen of misschien is Kroatie een goede optie, weten jullie dat misschien? Vraag Anja eens welke tentoonstelling zij op dit moment aan zou raden (het museumblad vond ik niet zo heel erg interessant, maar zij kan er zelf vast boeiend over vertellen). Zelf denk ik aan Jaime Hayon in het Gronings Museum. Of vindt Anja het Drents Museum in Assen een beter idee?
Afspraakje
Mag ik jullie complimenteren met het feit dat jullie al die jaren zo trouw een kaartje sturen en er behalve de beste wensen ook altijd nog iets persoonlijks op schrijven? Leuk kaartje ook! Door jullie Uitroepteken heb ik het gevoel dat het er echt van gaat komen!
Misschien zouden jullie met mij eens af willen spreken? Zo ergens rond 2020 lijkt me wel wat, hoewel het kan dat er dan een nieuwe bewoonster woont die jullie ook wil leren kennen. Je begrijpt dat ik haar/hem dan een update zou geven.
Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Hé ik ga er weer een eind aan breien ( helemaal hip met die Nordic Art van Arno&Carlos- of is dat al weer uit?) en tot volgend jaar?

Natuurlijk wens ik jullie ook nog het allerbeste! Echt!

Echt het alleralleraller beste, vooruit dan maar: voor de komende jaren.

De “nieuwe” bewoonster.
Juffie

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Inspiratie

2 Reacties op “We moeten weer eens afspreken!

  1. Rebelse Huisvrouw

    Hahaha!! Ja, inderdaad: ik krijg ook steevast van die kaartjes waarop staat: ‘we moeten elkaar in het nieuwe jaar écht zien, dit wordt te gek!!’ maar ik moet zeggen: dit zijn ook de teksten die ik op sommige kaartjes zet. Erg herkenbaar en heel leuk!

    Like

  2. Nicoline

    Arme Henk en Ingrid, die al 6 jaar lang hopen op een kaartje van Anja…

    Like