Troost: Broese Boekwinkel weer terug?

Etalage Polare Utrecht februari 2014

Etalage Polare Utrecht februari 2014


Vandaag kon u dit alleen nog maar in de etalage zien liggen. Morgen kunt u het weer kopen. De vestigingen worden afzonderlijk verkocht, er schijnt interesse te zijn en zoals wij allemaal al wisten: men wil de ‘oude’vertrouwde namen weer terug.

Mis
Onlangs schreef ik dat er ook een boek in de etalage stond dat “mismanagement” heette. Nu is er vast wel een boek dat zo heet, maar ik had het mis, gewoon niet goed onthouden. Wacht ik laat het even zien, het bewuste boek stond er nog. Ook morgen te koop. Benieuwd of de medewerkers in hun verplichte vakantie hebben bedacht hoe ze de etalage gaan herinrichten.
Let u op de onderschriften?
Fijne dag nog morgen en als u toch in de stad bent…

Etalage Broese Utrecht 2014

Etalage Broese Utrecht 2014

De ene verandering legt altijd de grondslag voor de verandering die erop volgt.
Machiavelli
Florentijns staatsfilosoof 1469-1527

2 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

2 Reacties op “Troost: Broese Boekwinkel weer terug?

  1. Ik las gister dit ook: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/02/18/winkels-polare-vanaf-morgen-weer-tijdelijk-open/
    Ben benieuwd 😛 Ik heb ze weer een mail gestuurd over mijn bestelling (die zou aankomen op de dag dat ze dichtgingen… gelukkig had ik nog niet betaald).

    Like

    • Antwoord op mijn mail aan Polare Utrecht:

      Op dit moment is onze winkel weer open. Het is echter niet mogelijk om boeken bij ons te bestellen of deze te verkopen aan ons.
      Wij sluiten vandaag om 18.00 uur.

      Like