Het leukste telefoontje van de week

IMG_0171“Goedemorgen, ik ben de Mevrouw van de Bibliotheek die u maandag aan de telefoon had over uw blauwe vest”.
Goedemorgen, ja ik had gebeld. (en gemaild en erover geblogd: lees hier)
“Mijn collega heeft toen direct gekeken en er was niets gevonden maar later bleek hij toch gevonden!”
O wat fijn.
“Ja, alleen werkte ik gisteren niet en ik had uw telefoonnummer ook niet en dat vond ik heel jammer, maar toen zag ik uw mailtje waarin u ook uw telefoonnummer vermeldde, vandaar dat ik nu bel”.
Geweldig, en hij ligt nu bij de klantenservice?
“Ja, daar kunt u hem ophalen”
Hartelijk dank mevrouw, dat is de beste reden voor mij vandaag om naar de bibliotheek te gaan.

Happy 😉

Moraal van dit verhaal: altijd je best blijven doen als je iets verloren bent. Vooral als het iets is waar je veel plezier aan beleeft.Voor iedereen die bij een klantenservice werkt: kijk, zo krijg je je klanten aan de glimlach.

Reacties staat uit voor Het leukste telefoontje van de week

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Reacties zijn gesloten.