Dan zijn we snel uitgepraat!

Het duurt even voor ik besef dat het mijn telefoon is die afgaat. In de bibliotheek nog wel. Het blijkt een Nederlandse leverancier te zijn “van vaste telefonie, internet voor thuis en mobiele telecommunicatiediensten”.

Omdat je in de bibliotheek helemaal niet mag bellen spreek ik heel zachtjes.

“Bent u het wel mevrouw Gelukkig Onderweg”?

“Ja hoor”.

“Wij willen graag eens met u praten over de tv-aanbiedingen”.

Ik doe er even het zwijgen toe. Tenslotte wil hij graag eens even praten.

“Hoort u mij?

“Ja hoor, ik hoor u”.

“Wat zegt u daarvan?”

“Ik kijk geen tv”.

“U kijkt geen tv? Maar dan zijn we snel uitgepraat”.

Het is fijn als iemand je zo snel begrijpt. Zelfs iemand die graag eens even wilde praten.

 

Reacties staat uit voor Dan zijn we snel uitgepraat!

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor

Reacties zijn gesloten.