Ik ben de hele dag …

IMG_1138We zitten op een muurtje omdat het terras vol is. Mijn gesprekspartner is even weg en het gesprek naast mij dringt zich op. Is het omdat de jongen boos is, of praat hij altijd zo hard? Zijn gesprekspartner die dichter bij mij zit hoor ik namelijk niet maar Hem hoor ik wel en hij is op boos op Haar. Natuurlijk: een relatie, hoewel, hoelang nog?

“Ik weet niet of we er goed aan doen om bij elkaar te blijven” vertrouwt hij zijn vriend toe. “Weet je, ik doe dingen, ik creëer , ik ben werkelijk de hele dag met vormgeving bezig.”

(………………..) antwoordt Vriend.

“Ik weet ook niet of we er goed aan doen om uit elkaar te gaan. Maar zo doorgaan. Weet je, ik moet werkelijk iets bereiken. Ja en Zij, Zij zit de hele dag alleen maar te schrijven, ik word er niet goed van.”

Snel berg ik mijn notitieboekje op. Mijn gesprekspartner komt er al aan met de drankjes die prachtig zijn vormgegeven.

Reacties staat uit voor Ik ben de hele dag …

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Inspiratie

Reacties zijn gesloten.