Al op de uitkijk?

Alles goed beneden?

Alles goed beneden?

BN’ers wensen

Sorry dat ik wat later ben dan de BN’ers. Freek Vonk en Eva Jinek die twee katten omhoog hielden op hun (twitter)foto om iedereen een fijne kerst te wensen (de foto kan ik niet meer vinden dus kijk gerust naar mijn foto’s, het is één kat die ik 3x op de foto heb gezet).

Dat zit wel goed

Dat zit wel goed

. De hele dag zocht ik naar Mevrouw P.*  om haar omhoog te kunnen houden, wat gezellige kerstballen om haar heen te doen  en jullie fijne kerstdagen toe te wensen.

Zin in 2015

Mevrouw P. was nergens te bekennen, totdat we omhoog keken. Bleek ze al uitgebreid op de uitkijk te zitten.

Zij&ik wensen jullie

Het allerbeste, mooiste, gezondste, meest liefdevolle jaar.

Tot in het Nieuwe.

Zonder beloften over meer én betere columns, foto’s, reisjes, gedachten. Dat zien we allemaal nog wel, toch?

Mevrouw P.* en Juffie

Ik zie het nieuwe jaar al bijna

Ik zie het nieuwe jaar al bijna

Mevrouw P* koestert haar privacy. Dat ze zomaar op een paar foto’s staat was al meer dan genoeg. Mij zien jullie volgend jaar wel weer. Een tipje van de (sneeuw)sluier: vandaag draag ik mijn Sarah Lund trui nadat deze twee jaar in de kast heeft gelegen.

Reacties staat uit voor Al op de uitkijk?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Natuur

Reacties zijn gesloten.