Briljant leuk en helemaal ondersteboven!

Het televisie-hoogtepunt in Amerika. Nooit zitten er meer mensen voor de buis dan tijdens de Amerikaanse Super Bowl en Katy treedt op in de pauze. Meer dan 160 miljoen kijkers,  12 minuten en dan “moet het gebeuren”. Is het idee van mij of hebben we nog nooit zoveel informatie over die Amerikaanse Super Bowl opgedrongen gekregen?Ik weet nog niet wat maar laat me informeren door deskundige BN’ers die het trouwens alleen over de muziek hebben. Bij de wedstrijden (de kampioenswedstrijd van de National Football League (NFL), de profcompetitie in de VS) gaat het er trouwens om dat de mannen van de ene kant naar de andere kant rennen met een football). Volgens kijkt nog niet echt iedereen in Nederland hiernaar maar de muziek, de muziek…. De BN’ers vertellen over Katy Perry (die er in een oud filmpje uitziet als een gewoon meisje):

Dit is niet de tijger in het verhaal

Dit is niet de tijger in het verhaal

Ze kwam binnen op een tijger (geen echte hoor): Briljant leuk.

Ze komt inderdaad binnen op een tijger – geen echte hoor en even later staat Katy met een aantal vriendinnen in bikini’s in een tekenfilmdecor. Waauw!

Wat maakte dit optreden nou zo bijzonder ten opzichte van vorige jaren ?

Mannelijke BN’er: en deskundige:

Nou ja wat ik zelf echt heel leuk vind, dit is wel echt nou ja echt iemand van deze tijd. Kijk de Stones is ook echt wel goed maar dit is echt echt. Ze schrijft zelf haar nummers! “Respect! Echt wel live gezongen”.

lekker kleurigEen tweede BN’er

Het is fantastisch om te zien dat ze in die 12 minuten 4 keer van outfit verandert. Ze heeft heel veel van die pakjes. Ze is ook leuk voor de vrouwen om naar te kijken omdat ze ook een tof wijf is.

Als ik al die pakjes zie vraag ik me af of ze ook naar de Kledingbibliotheek gaat. En die tijger zou een origineel profielwerkstuk (of sectorwerkstuk) handvaardigheid (door onze Zuiderburen zo mooi geïntegreerde proef genoemd) gecombineerd met biologie kunnen zijn! Je doet een hoop inspiratie op in 12 minuten, thank you Katy!

volgend jaar?Echt, een heel tof idee en wijf. Voor iedereen die een minuut of 12 moet optreden; die Kledingbibliotheek bedoel ik. Ze hebben er ook haaienoutfits. Echt briljant leuk!

ps: hebben jullie de sluikreclame in deze column al ontdekt?

 

Reacties staat uit voor Briljant leuk en helemaal ondersteboven!

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Inspiratie

Reacties zijn gesloten.