Bizar tijd*

Dan wordt het interessant

Dan wordt het interessant

Gisteren kondigde ik het al aan, vandaag ga ik over bizarre dingen schrijven. Overal om me heen hoor ik hoe bizar alles is en ik wil ook wel eens meedoen. Zoeken naar bizarre dingen hoeft echter niet, het eerste gebeurde al vanochtend:

Illustratie van de symbolen voor helderheid en contrast

Contrast

opeens krijg ik de hele tijd een klein schermpje in beeld met daarop de display van “contrast, beeld”, nooit eerder gebeurd.En vervolgens wil een niet nader te noemen anti-virus programma graag verkopen en mijn computer beveiligen. Hoe bizar is dat? Iets raars produceren en een oplossing verkopen. Zoiets als tatoeages zetten en tegelijkertijd aan de andere kant van de tattoo-shop ze weer verwijderen.

Da’s vreemd he? Ik ga maar eens kijken of een ander programma er voor kan zorgen dat die display niet vaker gaat verschijnen. Het typt er zo lastig omheen. Om dit af te ronden plaats ik er een bizarre foto bij die niet echt iets met dit stukje te maken heeft maar evengoed wel behoorlijk bizar leuk is.

Voorlopig laat ik jullie weer even, ik moet werken. Bizar gewoon, op dinsdag!

*Vind je het een rare titel voor een column? Mwah, kan toch?

Reacties staat uit voor Bizar tijd*

Opgeslagen onder Humor, Inspiratie, Taal

Reacties zijn gesloten.