Hebben jullie het net zo druk als Angela?

Lastig om een match te vinden

Lastig om een match te vinden

De afgelopen week heb ik het net als Angela behoorlijk druk gehad. Nu wil ik niet gewichtig doen want Angela zeurt er ook niet over en ze doet belangrijk werk. Bovendien bemoeit iedereen zich met haar programma en daar heb ik dan weer geen last van. Ook zonder anderen die zich ergens mee bemoeien, kan het behoorlijk ‘anstrengend’ zijn.

Ik ben (1), (2) of (3) deze week

Mijn klanten klagen daar weleens over: ze hebben het (1) druk, (2) heel druk of (3) heel erg druk. Ook familieleden, vrienden, vage bekenden en nog vagere bekenden, mijn buren, overburen en hele verre buren hebben het regelmatig 1, 2 of 3 (dit scheelt tijd). Angela slaat 1 en 2 moeiteloos over.

DSC00378Vandaag kon bij iedereen de druk van de ketel. Er was zon en met de zon kwam er tijd. De tijd kwam los. Iedereen zweefde een beetje.

Alweer gevlogen

Vanavond nog even met Ange bellen (ik moet altijd bellen, zij vertelde me dat ze het deze periode (3) heeft en ik geloof haar, dus bel ik haar ondanks het feit dat ik vrij weinig beltegoed heb. Angela is kort van stof,  dat scheelt. We proberen al jaren af te spreken maar voor ik een ticket heb geboekt is zij alweer gevlogen.Het is dat ik zoveel van haar leer in die korte gesprekken anders zou ik de vriendschap allang opgegeven hebben.

Reacties staat uit voor Hebben jullie het net zo druk als Angela?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

Reacties zijn gesloten.