Waarom? Omdat het kan!

DSC00632

Routine zorgt ervoor dat we ingedut en verveeld raken, dus ga ik weer eens iets anders doen en meld ik me als ik terug ben.

Ik ga ergens een stuk verderop waar het  minder warm is/wordt en er geen Tour de France-koorts heerst. Daar ga ik langs een muur lopen.

Waarom? 

Omdat het kan!

Ondertussen voor jullie:

Hou vol, alles, zelfs de hitte, zelfs de Tour gaat voorbij,

of Geniet met Teugen (en veel water! tijdens La Canicule**)  want alles gaat voorbij.

Geniet 
Steeds vaker hoor je dat er gezegd wordt: “Geniet!”Als opdracht. Soms mompelt er iemand zachtjes:
“Moet dat, ik had eventjes helemaal geen zin om te genieten”.

Ja, dat moet en ondertussen weten jullie ook waarom

OMDAT HET KAN en als het kan dan MOET je het doen.

Zeg maar.

DSC00654

La canicule:

Definition: scorching heat, heatwave

On dit que ce sera la canicule la semaine prochaine – They say there will be a heatwave next week

C’est la canicule ! – It’s a scorcher!

Reacties staat uit voor Waarom? Omdat het kan!

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, Inspiratie, Wandelen

Reacties zijn gesloten.