Dat had ik eerder moeten weten…

DSC04245Gisteren las ik over een Roemeense fotografe, Noroc Mihaela die genoeg had van haar saaie baan en besloot de wereld in te trekken met haar camera. Ze fotografeert vrouwen over de hele wereld voor “The Atlas of Beauty”. Haar foto’s zijn prachtig en haar aanpak spreekt me aan. Hier gaat het niet om make up of de laatste trend.

“Now I can say that beauty is everywhere,” Mihaela says. “It’s not a matter of cosmetics, money, race or social status, but more about being yourself.”

Het helpt waarschijnlijk dat Noroc Mihaela 5 talen spreekt en een heel goed idee uitwerkt. Is ze trouwens al in Nederland geweest? Is er iemand die dat weet?

Nieuwsgierig geworden? Klik op The Atlas of Beauty

Dat had ik eerder moeten weten toen ik op reis ging. Natuurlijk, ik ga geen idee jatten, maar ik had toch werkelijk vaker mooie vrouwen op de foto kunnen zetten. Hier ga ik eens diep over nadenken.

Fijne kleurige dag!

 

3 reacties

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Creativiteit, Inspiratie

3 Reacties op “Dat had ik eerder moeten weten…

  1. Diny

    Wie weet heeft ze inspiratie gegeven voor een ander mooi onderwerp ! Veel goeds op je verdere reis !

    Like