Beter voor iedereen, toch?

65c388c41f

Voor mij volkomen onverwachts duikt er een conductrice op in de trein. Snel zoek ik mijn kaart en houd hem zo vast dat ze hem gemakkelijk van mij kan overnemen. Ik weet niet beter of de conducteur/conductrice pakt hem dan over en houdt hem tegen het apparaat dat dan laat zien waar en hoe laat ik ben ingecheckt.

Deze conductrice heeft echter een ander plan.

‘Houd u hem zelf maar even vast” klinkt het streng.Vervolgens drukt ze het apparaat ertegenaan.

“Zo, dat was het. Wel zo hygiënisch als iedereen zijn eigen kaart vasthoudt. Beter voor iedereen toch?” Ze wacht mijn antwoord niet af, weg is ze weer.

Verderop haalt een jongen luidruchtig zijn neus op.

Reacties staat uit voor Beter voor iedereen, toch?

Opgeslagen onder Alledaagse dingen, Humor, imperfectie

Reacties zijn gesloten.