Ook in Utrecht gloeide de lucht

Het is niet goed te zien maar het was er wel. 

Buiten zag ik ze. Mensen die naar boven staarden alsof er aliens in de lucht vlogen. Op de brug stonden her en der wandelaars met mobieltjes foto’s te nemen.Ik was er één van. We deelden ohhhs en ahhhs en beseften dat onze foto’s het avondnieuws niet zouden halen. Steeds meer mensen verzamelden zich waardoor ik me deel voelde uitmaken van een happening. En dat alleen al maakte dat ik nog twee foto’s nam, om het moment te vertragen.

 “Wat is dat papa?”. “Dat is mooi” zei papa en we zagen dat hij gelijk had. 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

Geef een reactie

