Pipoos neemt over

De radio staat aan en en dit is zo ongeveer wat ik hoor:

PostNL bevestigt dat het gesprekken heeft gevoerd met Pipoos over een mogelijke combinatie van beide bedrijven middels een vriendelijk openbaar bod door Pipoos op alle aandelen PostNL”, laat het bedrijf zondagavond weten. Een woordvoerder van PostNL zei zondagavond evenwel dat er van een overnamebod geen sprake is geweest. Pipoos zou de zegen hebben gekregen…

IMG_1121Pipoos… denk ik? Pipoos? Heeft die de zegen gekregen? Dat is toch die ‘luxe’ hobbywinkel? Daar waar ik elke keer denk als ik naar de prijzen kijk : oh, we hebben ook een goede tweedehandswinkel op de Oudegracht. Pipoos is wel héél creatief geworden. Wat moeten die nou met PostNL. Het waren toch onze zuiderburen die graag willen overnemen? Zijn ze écht creatief geworden?

Natuurlijk niet. Ik had het niet goed gehoord. Bpost klinkt als Pipoos omdat het BPost op z’n Engels is en ik herkende die uitspraak niet. Ach, bij mij heeft Pipoos gratis reclame gehad vanochtend en vanmiddag ga ik er even langs. Nee, net als Bpost ga ik niets kopen maar gewoon gratis inspiratie opdoen om bijvoorbeeld kaartjes te knutselen én die als kerstkaartjes te versturen.

 

 

Reacties staat uit voor Pipoos neemt over

Opgeslagen onder Alledaagse dingen

Reacties zijn gesloten.