Camino 7

De Spaanse meseta

Er wordt gezegd dat de Spaanse meseta zwaar is om te lopen. Dat is waar. Er wordt ook gezegd dat het saai is, dat je het misschien beter over kunt slaan en verderop beginnen. Of dat waar is? Bekijk de foto’s en oordeel zelf.



Het zwaarste dat ik meemaakte betrof iets praktisch. Omdat de Meseta een eenzaam gebied is met af en toe kleine dorpjes, is er niet altijd alles wat je nodig hebt. Op een dag moest ik 20 euro lenen omdat er al tijden geen geldautomaat was. Samen met Wendela kon ik er net het eten en slapen betalen. We hadden nog wat meer geld nodig.



De beste oplossing? Ik verdiende geld met massages. Voetmassages natuurlijk!

Gepubliceerd door juffiegelukkigonderweg

Nog steeds denk ik "ooit schrijf ik een boek". Tot die tijd vind je me op mijn weblog als ik tenminste niet onderweg - op reis - ben. Het liefst schrijf ik over alledaagse dingen en over taal.

2 gedachten over “Camino 7

  1. Hallo John,

    Dank voor je reactie en compliment. En als je zelf zin hebt in een avontuur, de camino is er voor iedereen 😉

    Like

Reacties zijn gesloten.